DilaraMasalMira Merhaba kızlar, 36+4 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar hiç hasta olmadım ama şuan soğuk aldım öksürük , halsizlik ve arada hapşırık var. İlk hamileliğim ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Yardım ve önerilerinizi bekliyorum 🙈
Tugcetekin41 DilaraMasalMira çok dikkat et kendine limonu sık tüket yemeklerinde bende 20+1 gün hamileyim ve gribe yakalandım ne yazık ki 🤦🏼♀️
Sedahmettt DilaraMasalMira bende boyle olmustum öksürüğüm.baya cogalmisti prospan diye bitkisel bi surup verdi doktorum bebeklerdede kullaniliyormus hemen kesildi öksürüğüm. Bol bol da mandalina portakal sıkıp ictim yatip dinlendim kendime gelmiştim.
DilaraMasalMira Tugcetekin41 Yaaa sanada çok geçmiş olsun dediklerini dikkate alıcam mutlaka teşekkür ederim 💓 Sağlıcakla al kucağına inşAllah bebişi😘