Merhabalar arkadaşlar. Ben 12+1 haftalık hamileyim ve düzenli doktora görünmedim henüz. 31inde ultrason çekildi fakat henüz 12. Haftaya girmediğimiz için nst testi yapılamazmış 1 hafta sonra tekrar gelip ultrasona girmeniz gerekiyor dediler ancak istemiyorum çünkü ultrasonun bebeğe zararını duydum çok iyi bir profesörden. 4 aydan önce de ultrason önerilmiyor eğer iyi bir doktorsa taabii... Velhasıl bana hiçbir doktor folik asit veya herhangi bir vitamin önermedi ilk 3 ay folik asit kullanımı çok çok önemliymiş bebeğimde herhangi bir eksiklik olur mu 14ünde tekrar randevum var fakat her gün içim içimi yiyor amniyon sıvısı vs normal görünüyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi🙏