Nzondlg tamda bu şekilde doğum yaptımm. Anlatayım biraz istersen. 1 hafta boyunca 4 cm di ve devam etmedi açılma sancıda yoktu. 39+3 de hafiften gelmeye başladı. Sonra doğum başladı ama açılma ilerlemedi. Sancılarımda çoook hafifti. Saat 10:40 da suni vermeye başladılar. 12 de suyumu patlattılar ve 5 cm açılma tam 1 saatte tam oldu ve 13:35 de doğurdum. Suniden korkma. 👍