Deletedmom6 Ayfer20 Allah yardımcın olsun cnm peki doktorun ne dedi doğumun başlamış mı yoksa durdurmaya mı çalışıyorlar.
Ayfer20 Deletedmom6 durdurmaya calismiyorlar daha oncede boyle sancilar cikti zmn yatmistim o zmn durdurmaya calisoyorlardi
Prenses001 Ayfer20 benimde o haftada çıkmıştı şancı ama seninkinin yüksekliğinde değildi senin sancıların aynısı benim doğumdaki sancılarımla aynı. Evet erken ama gelişimi iyiyse çok sıkıntı olmaz inşallah
Ayfer20 Deletedmom6 sancilar sıklasmadi takip altinayim tekrar nst ye bagladilar boyle sancilarim cikmadi
Ayfer20 Prenses001 benim 32 haftandan beri sancikarim cikiyor hep durdurmaya calistilar artik dogurmak istiyorum bende