Busbus00 6.ayıma kadar hep sırt üstü yattım şimdi 36 haftalığım ve sürekli sağ tarafima yatıyorum sırt üstü ve sol tarafima uyumak imkansız nefes alamıyorum çok şükür bir sıkıntı olmadı doktorum da zaten kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yat bebek rahatsız olduğu zaman sana sinyal verir dedi ki gerçekten öyle soluma belki bir nebze ama sırt üstü asla yatırmıyor iki yanlarım çürüdü resmen