Kakulimmm Arkadaşlar 12+3 günlüğüz cinsiyet görünmüyor doktor bebek küçük dedi. Anormal bir durum var mi? Yoksa daha çok mu erken. Bir de yeri dar dedi. Bu bir problem mi?
Nurcan126 Kakulimmm 15 normal die12 herkes göremiyor ondan küçük dedi saana kızlar göstermez erkek hemen kendini belli eder 20 üzeri olup cinsiyet öğrenemyn bile var canım
defnemila Kakulimmm normalde 16/20 hafta da netleşir. Ama çoğu gebe 12. Haftalarda ikili test detaylı ultrason sırasında şanslı ise öğrenebilir, benim gibi 🥰 12. Haftada kız gibi duruyor demişti doktorum 21+4 olduk hala kız 🌸
Busimss Kakulimmm o bebekten bebeğe değişir canım ama bizde 12 haftalıkken gittik daha net olarak oluşmamış dedi doktorumuz kızda olabilir erkekte dedi 1 hagta sonra netleşir dedi. 13 haftalık olucaz nasipse cuma günü o zaman söyleyeyim dedi hemde ikili test için gitmiş olacağız.
Kakulimmm defnemila ben acaba ikili tarama yaptırmadım ondan mı cikmadi. Bir de kanama yaşadım da buna bağlı olarak bir gerileme mi var acaba
defnemila Kakulimmm Gerileme meselesini bilemem hiç ama kim ne dersede inanmayın. Sadece doktorlar görür bilir anlar onu. İkili test sırasında detaylı ultrason yapılıyor yaklaşık 30dk kadar sürüyor o yüzden cinsiyet görmek daha kolay oluyor
Busimss defnemila o kadar uzun mu sürüyor ikili test ? Bende cuma günü yaptıracağım biraz tedirginlik var açıkçası uzun bir işlem mi ?
defnemila Busimss özelde yaptırmıştım evet yaklaşık 30 dk kadar ultrason sürdü. Kan tahlilleri 1 hafta sonra çıkıyor zaten.
Busimss defnemila anladım. Bende özele gidiyorum demek ki o kadar sürecek ortalama 🙄 Evet kan 1 hafta sonra cıkıyormus ama ultrasonu bilmiyordum , teşekkür ederim sağolun cevabınız İcin.