MiracAlpinveUmutunAnnesi Annis1 yok sanci odasina aliyolar odalar hep tek kisilik sanci odasina istedigin kisiler girebiliyo ama sanci odasindan ciktiktan sonra travma odasina vedogumhaneye kimse giremiyo
Annis1 MiracAlpinveUmutunAnnesi ya simdi bi tanidigim var hatta suan hastanede az once konustuk diyoki sanci odasina esleri almiyolar artik cok korktum oyle soyleyince kaynanami istemiyorum annem engelli hadi dogumhane neysede yani
MiracAlpinveUmutunAnnesi Annis1 yok canim bnim ani oldu esim cantalari almaya eve donmustu ama gitmeden once sanci odasinda yanımdaydı hemsirelerde görmüştü ben sancıyı alirkende ordaydi esim dedigim gibi travma odasinda ve dogum haneye giremiyo mahremiyet acisindan