Yasemm Merhabalar . 😊36 haftalık hamileyim. suyum en üst seviyede bütün gerekli tahliller yapıldı doktorum bi sorun olmadığını söyledi. Benim gibi suyu fazla olan ve doğum yapan var mı ? Doğum zmanlarınız ve doğumunuz nasıl oldu😊😊
Lale00 Yasemm bende 36+4 um gecen hafta gittigimde benimde suyun fazla oldugunu solemisti gerekli tahlilleri yapti herhangi bi sorunda cikmadi umarim bi sorun teskil etmiyodur bakalim bekliyoruz 🤗
Minnakmom Yasemm bende aynıyım suyum fazla üst sınıra yakın 36. Haftadayım. İnşallah sağ Salim kucağımıza alalım 🤲🏻
Yasemm Nurcan126 büyüklerim suyun fazla olması doğumu kolaylaştırır diyor bakalım. Bu doktorum dan önceki doktorum suyun fazla olması erken doğum riski yaratabilir demiştı. Şuanki doktorum erken doğum riski yok dedi. Ama bu hafta aşırı derecede kasıklarıma batma şeklinde ağrı yapıyor. Yürümekte çok zorlanmaya başladım.
Yasemm Rapunzelaaa bütün tahlillerim yapıldı hepsi temiz çıktı . doktorum gebeliklerde sebepsiz su artışı olabilceğini söyledi.
Dolunayto Yasemm şeker yüklemesi yapıldı şeker normal çıktı her ay bişey çıkıyor ya gecen ay plasenta doğum kanalını kapayacak şekilde aşağıda dendi önceki ay damarda çentik vardı önceki ay tsh yüksekti şimdi de su fazlalığı çıktı valla birde hamileliğin ilk üç ayı riskli diyolar her ayı riskli
Yasemm Dolunayto bende sürekli doktorların bu şu demesinden her ay doktor değiştirdim. En son ki doktorum herşey normal dedi allahtan 😅