Bus_ak18 Kızlar geç yumurtladım adetime 4 gün kaldı. Kendimde belirti aramak istemiyorum ama bugun yataktan baş dönmesiyle uyandım ve 2 saattir ayağa kalktıkça başım dönüyor geri oturuyorum hemen. Aynı şekilde yaşayan oldumu acaba?
Islim123 Bus_ak18 ben bas donmesibyasadim adeyime 2 gun kala hamilelik olarak algilamadim esim hastaneye goturdu kan tshlili ile hamile oldugumu öğrenmiştim darisi basina canim
minnakfasulyecim Bus_ak18 Canım ben baş dönmesi 2-3 kere yaşadım sanırım ama birden kalkınca otomatik tansiyon düşüyor ya ondan sanıyordum. Adete 4 gün kala erken gebelik testinde öğrendim ben. Ama en büyük belirtim kasık ağrısıydı var mı sende de?
Nurcan126 Bus_ak18 benim ilk belirtim uyku olmuştu canım ev test hurafe hepsi yapmıştm🙈. Yapmayıp dedim hep yaptım kaç kere .. birde adet olcak gbi ağrılarım vardı
Bus_ak18 Islim123 ayy inşallah kuzum geç yumurtladığım için daha erken diyorum ama geçmeynce bi tuhaf oldum😑🤲
Bus_ak18 minnakfasulyecim yok yerimden kalkmadım zaten canım uyandım baya yataktan çıkmadım gözümün önünde dönüyodu hersey.. başka belirtim yok kuzum ama bikaç gün öncede adet olacakmısım gibi inceden karın ağrım olmustu gün boyu.. kasık agrısı göğüs hassasiyeti falan ykk😔
minnakfasulyecim Bus_ak18 Herkes de aynı şey olcak diye bişey yok geç yumurtlamışsın bide kuzum. Rabbim gönlünden geçeni kabul eylesin inşallah o güzel haberi alırsınız ❤️
Bus_ak18 Valsss ben 21. Gün yumurtladım ama canım birlikte olalı 7 gün falan geçti daha çok erken gibi bilemiyorum😪
Valsss Bus_ak18 erken tabiki adet gectikten sonra bakarsin tansiyonun dusmustur belki ben yaptigimda 1 gun gecikmisti