mrv_mert_15 Selamlar herkese, bu iğneyi 2 gündür kullaniyrm yaptıgımda yanma ve acı oluyor. Tecrübeli kullananlar sizlerde de oluyor mu normal mi
Cigdemveminik mrv_mert_15 bende kullanıyorm biraz uzanır pozisyonda yapın iğneyi dik oturur şekilde yaparsanz acıyor birde yaptktan snra hiç dokunmayn sızlaması normal ama geçiyor eğer ovarsanız morarıyor
mrvmrv123 mrv_mert_15 4 aydir hergun kullaniyorum her seferinde yakiyor ve morarip ignr yeri sertlesiyor malesef
Busra5341 mrv_mert_15 36 haftaligim en basindan beri vuruyorum morarma , kanama , vurulan yerde bezeler hepsi normal canim . Kol gobek diye gidersen daha iyi olur senin icin
Busimss mrv_mert_15 ben enox kullanıyorum. İğne acıtmıyor ama içindeki ilaç evet yakıyor 5 dakika kadar sonra geçiyor.
mrv_mert_15 Busra5341 ilk göbekten eşim yaptı bugün ben bacak yaptım. Yarın sağlık ocağına kola gidicem
mrv_mert_15 Gamze-bll doğuma kdr verecek muhtemelen hatta 26. Hafta dozunu artırmayi düşübüyor. Biz ilk başta ecoprin ile başladık 12 haftadym yeterli gelmemeye başlamış Hmn başlattı.
mrv_mert_15 Busimss evt bnmde 10 dk sürmüyor bile geçiyor. Tedirgin oluyrm acaba yanlış birşey mi yapıyrm diye
Busimss mrv_mert_15 yok yok normal o hatta hafif morarmalarda oluyor ama beb igneyi yavaş soktuğum zaman morarma tarzı birşey olmuyor bide uzanarak yaparsan daha iyi olur. Ayrıca igneyi dik sokman lazım eğik okursa da açıma ve morarma yapar bilgin olsun ☺️
Kedili_Anne mrv_mert_15 oluyor canım. Bazen olup bazen olmadığı da oluyor. Endişe etme bir zararı yok. Sadece can yakıyor malesef.
NMAYG mrv_mert_15 merhaba. Ben henüz bir aydır kullanıyorum. Yapıldığı esnada acı yanma olabiliyor ama uzun süreli değil. Sadece yapış şeklinize dikkat edin. Yavaş yavaş. Yaparsanız şişlik morarma olmaz. Sadece yaptığınız yere yapmamaya dikkat edin o zaman hem çok acıypr hem de morarıyor. Bir de iğneyi vurmadan önce havasını aldırın
NMAYG NMAYG ve ben oturarak yapıyorum hep iğneyi vurmadan önce göbeğinizin yağlı kısmını tutun derinin hemen altına enjekte edin
mrv_mert_15 NMAYG insan kendine yapınca olsun bitsin istiyor 😊 oyüzden biraz hızlı davrandım. Valla söylediklerinize dikkat edicem. Çook sağolun 🤰
NMAYG mrv_mert_15 rica ederim umarım rahatlıkla yaparsınız 😂 bu arada insanın kendine sürekli iğne yapması garip ama güzelmiş ya 😂 ve başkasına yaptırmaktansa kendin yapman daha iyi kendini tanıyorsun çünkü
mrv_mert_15 NMAYG valla normalde kan verirken bakamam ama annelik böyle birsey demekki yavrum için herşeyi yaparım. Onun etkilendiğinı duyduğumdan anda ben yaparım sorun değil falan dedim. Allah saglıkla gelmelerini nasip etsin ❤