SecretaryMother bu kasık ağrılarını bu haftalarda hemen hemen gebelerin %70’i yaşıyordur.Bende de olmuştu normal ağrılar bunlar rahim büyüdüğü için ağrı yapıyor.(hatta öyle ki hamile olduğumu henüz öğrenmediğim dönemlerde,tuvalete regl oldum galiba diye sık sık gidiyordum.🙈)Bu arada biz ne kadar normal karşılasakta bahsettiğiniz detaydan dolayı hassasiyetinizi anlıyorum. Doktorunuza danışmanızda fayda var.