Selammm kızlar,
2 hafta geçmek bilmedi birtürlü çok şükür iki hafta aradan sonra bugün ilk defa Bebegimi Ultrasonda gördük şuan 6 Hafta 1 günlügüz Kalp atışlarını daha duyamadık acaba sizler kacıncı hafta duydunuz Kalp atışlarını Yavrularınızın 🥰🤲 Doktor bana 5 gün sonra tekrar gel dedi inşAllah ozaman duyabilirim hayırlısı bakalım Rabbim herkesin gönlüne göre versin 🌸