EbruIrmakAhmet yaptım ama negatid çıktı idrar testi belirtişer var ama adet olmadım kan verdim son çare belki geç döllenmedir bilmem nedir diye ama işte ümitlenmek istemiyorum yakın zamanda bebeğimi kaybettim doğum yaptıktan 2gün sonra zor zamanlardı 7ay geçti ama hala acısı dinmedi düşmanıma bilr vermesin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın