bilgihamile Canım 30 derecede 600 devirde yıkadım.hepsi pamuklu olduğu için çok sıcakta küçülür iyice.hepsini ters çevirip pamukları bir,polar battaniye vb kalın kumaşlıları bir yıkadım.hacışakir granülle yıkadım,yumuşatıcı kullanmadım. bende kurutma makinası var kuruttum tozunu da aldı içerdede havalandırdım.