Açıkçası bana da aşırı soğuk geldi çok soru not almıştım ilk muayenemdi hiç birini soramadım. Zaten kendiside şu an hamileymiş takibini yapsanda doğuma giremem dedi doktor değiştiği yaptım önümüzdeki ay başka bir doktordan randevu aldım. Cevabınız İçin teşekkür ederim çünkü çok olumlu yorum vardı bende acaba ben mi yanlış davrandım diye üzerime alınmıştım 🙈😇🙏🏻