Bebek1 doktora gitmelik bir durum değil çünkü bebek büyüyor rahminize baskı yapıyor dolasıyla kasıklarızda ağrı ve sancı tarzında ağrılar oluyor korkutmak gibi olmasın bundan sonraki haftalarda daha çok ağrın olacak çünkü gün geçtikçe bebek büyüyüp baskı yapıyor😅💙💙