Bebekk1 39+2 kızlar gece kahverengi kan geldi ve ara ara ağrı giriyo uyuytmadı gece hastaneye gitmelimiyim
Grhn Bebekk1 tabi ki gitmelisiniz her haftada kan leke önemli. Böyle durumlarda buraya yazmak aklıma gelmiyor anında hastaneye gidiyorum. Vakit kaybetmeyib