Merhaba güzel anneler maşallah baya faydalı bi formmuş. Beni de bilgilendirin lütfen. 16 haftalık hamileyim ama ısrarla cinsiyetini öğrenmeyeceğim dedim size komik gelebilir ama son aya kadar niyetim yok:) ama deli gibi de merak ediyorum🙈 şimdi diyorlar ki özellikle ilk iki ay bebeği sağda hissediyorsanız erkek solda hissediyorsanız kız oluyormuş bebeğiniz. Burda cinsiyeti öğrenipte aynı olan var mı acaba??? Lütfen yardım edin. Ben ilk iki ay hep solda hissettim ama şimdi genelde sağda kalıyor anlamadım😕