Ben de agdada vücudum kabardığı için jiletin her türlüsünü kullandım ki lazere gidiyordum gebe kalmadan önce. O mor olanı özel bölgende rahat kullanamicak sabunundan dolayı cok kaba bi bağlığı var. Ve kesinlikle rossman kasap bıcağı gibi kesmiyor. Mor olanı almışsın kullanacaksın tabii ki ama sonrasında rossmann ı dene derim hem daha ucuz hem ben daha cok sevdim gilette ürünlerinden. Ablam yurtdışında nivea jileti var onu istiyordum ondan burda bulamadım hiç rossman ı keşfedince onu bıraktım ki o 3 bıcaklı ve harika bi jiletti
DiplomaliEvHanimi