Seda_123 evet oğlumun kafa yapısı öndeydi kilosuda aynı şekilde ama erken gelince 3 kilo ve beklenenden küçük bi kafa olunca doktorum zaten normal yanlısı idi beni normal doğuma teşvik etti acı eşiğim çok yüksekmiş o yüzden sancıları kolay karşıladm hatta suni sancı da almama rağmen bni çok çok zorladı diyemem amaa ıkınamamak çok kötüydü kes al bebeğimi diye en son feryat ediyordum hemşireler üstüme baskı uygularken 🙈 ama açıklığım çok hızlı gelişti ıkınabilsem 15 dkda doğurcaktımda zordu valla. Kafası çıkar çıkmaz oğluşum geldi zaten içerde kaç tane var bilmiyorum ama kesi atıldı dışta 5 dikişim var genel olarak güzeldi keşke ıkınabilseydim