Zlyhkrt4 20 haftalik olduk 18 hafta Da his ettim bebeğimi az az dün baya his etmiştim ama bu gün hiç his etmiyorum sanki yokmuş gibi ve karnimda Agriyor biraz. 😭😭 sabah sağlık ocağına kalp atışına bakmaya gidicem çok korkuyorum.
pyymamm Zlyhkrt4 ilk zamanla çr sürekli hissedilmiyor korkmayın hiç ama gidin tabi dinlemiş olursunuz
Sldmrt Zlyhkrt4 canım çook erken hissetmişsin sen bebeğini. Bu haftalarda zaten pek hissedilmiyor. Uyuyor olabilir, sert hareketler yapmıyor olabilir.. kendini strese sokma içini rahat tut. İlerleyen haftalarda daha çok hissedersin 😊
zelis63 Zlyhkrt4 erken bir süreç canm hergün hissetmek için 24. Haftadan sonra hergün her saat hissediyor insan
arzu_glyprk Zlyhkrt4 selam canım bende 18 haftada hissettim fakat haraketleri 25 haftada düzene girdi tamamen normal bi durum aslında yinede içinde kuşku kalmasın doktora görün
Zlyhkrt4 arzu_glyprk ben erken his ettim ama uzandığım da normalde varlığı i his ederdim bazen pıt diye bir şeyler yapardı simdi hic bir sey yok ay bilmiyorum kafayı yicem uyuyamiyirum 😭 dua edin ne olur
pyymamm Zlyhkrt4 korkmayın bende daha yeni yeni hep hissediyorum ilk zamanlar hep hareket etmiyo düzensiz oluyo
Zumer Zlyhkrt4 Annesi sizin vücudunuzda stres sıkıntı varsa dahi hissedermiş gerisini siz düşünün . Olabilir yüreğinizi ferah tutun ve sabah gidin . Yorgun vücuttada hissedilmeyebilir.
Naz_rin Korkma biraz tatli ye . Hiss etmemen normal daha kucuk. Tekmeleri cok guclu degil. Ama doktora git tabii
Glsm9191 Zlyhkrt4 çok normal inanın 29 haftama girdim bugün hiç hissetmedim felaket yorgunum çünkü ondandır diye düşündüm yine de rahatlamak için çikolata yedim 2 saat önce. 15 dk geçti tekmeler başladı. Halen de kıpır kıpır. Ama benim ki büyük sizin ki düzensiz olması çok normal. Ama yine de gitmekten zarar gelmez gidin içiniz rahatlar
Aybuke_veli Zlyhkrt4 ben 24 haftalığa kadarıyla hiç hissetmedim çok korkuyordum sanki hamile değilmişim gibi şu an 33 haftalık olduk ara sıra hala hissetmiyorum seninse hissetmemen çok normal canım içini ferah tut