Beyzacakar Kızlar şuan saat 04.00 vajinamda bi acıyla uyandım çok çok az silik kan geldi 33. Haftama girdim yeni napmalıyım hastaneye gitsem mi acaba acill
Nuraslanklc Beyzacakar kanama ciddi bi durum doktor özellikle kanama olduğunda gel diye belirtiyor zaten acile gidin lütfen.. inşallah bi sorun çıkmaz içinizde rahat eder hem
Gulmartin Beyzacakar bence de hastaneye gitmelisiniz yani önemli bir durum olmasa bile tedbir amaçlı. İnşaallah bir sıkıntı yoktur 🙌🏻
Sldmrt Beyzacakar yani sana burda gitme deseler gitmeyecek misin? Yada biri çıkıp ben de de oldu bişey olmaz dese için mi rahatlayacak? Şu anlamsız sorularınızı hiç anlamıyorum ya.. tabiki kalk doktora git.
Beyzacakar Çok teşekkür ederim Herkese gidicem şimdi eşimi aradım geliyor inşallah kötü bişey yoktur 😔
Beyzacakar Çok teşekkür ederim Herkese gidicem şimdi eşimi aradım geliyor inşallah kötü bişey yoktur 😔