Merhabalar
33. Haftadayım beni korkutacak kadar nefes darlığım başladı, kasık ağrılarımdan yürüyemiyorum bile😔 o denli şiddetli. Geceleri kabus görüyorum. Gerçekten çok zor bir serüvenmiş. Hayırlısı ile bi an önce doğsun istiyorum 😩🙏🏻 Sizin de bu denli şiddetli kasık ağrılarınız oluyor mu normal mi ?