Minigiiiinannesii 30+2 haftalik hamileyim. Kasiklarimin sag tarafindan sancı giriyor. Normal biseymi bu?
K1996 Minigiiiinannesii benimde oluyor du sağ kasığım hamileliğimin başında sag yumurtalığımda kis vardı cok agrım oluyodu şimdi 36 haftalığım ozmandan beri kasıklarımda agrım bitmedi şimdide bebeğim baskı yaptığı için oluyomus haftada 1 gün dışarı çıkıyorum diğer günler hep yatıyorum ağrıdan
ilooshhh korkma eger düzenli degilse yalancı sancılardır benimde genellikle adet sancısına benzer sancılarım oluyor, soldan giriyo bazen, bazende sagdan ama düzensiz. 😊
Minigiiiinannesii ilooshhh iki gundur karnim agriyordu zaten. Ama bu gece aci basladi insallah bisey yoktur
Tazeanne0134 Minigiiiinannesii kuzum korkma yalancı sancı dinlen yarım saat 1 saat geçer Allah'ın izniyle şimdi nasılsın
Ptrckli Benim de sol kasıkta ağrım vardı yatıp dinlenince geçti. Doktorum bebeğin başı orda o yüzden sancın var normal dedi telaş yapma dedi. Siz yine de bi görünün doktorunuza👍