Benim dün öğlen nişanım gelmişti yoğun kıvamlı ve çok miktarda doktorum sancının gelmesini bekleyelim dedi az önce lavaboda tekrardan kanlı şekilde ama az miktarda sümüksü kovamda tekrar bişeyler geldi kanlı olduğu için korktum sizce doktora gitmeli miyim?