Deletedmom0048 öncelikle geçmiş olsun evdeyseniz aynayla alt bölgenize bakın muhtemelen poponuzda kırmızı çatlak yada basur oluşmuştur normal doğumda ıkınmaktan dikiş de ağrır ama eğer normal doğumda çok zorladıysanız poponuz ağrıyordur ilk doğumumda ıkınmaktan basur olmuşum ve bikaç gün sonra aynayla baktım duramıyordum ağrıdan meğerse basurdanmış sıcak tutmayı deneyin poponuzu dikişlereriniz 12 ila 15 gün içinde iyileşiyor iç dikişiniz varsa elinizle kontrol edin düğümlü dikişler erimiyor içerde batıyor ve çok rahatsız ediyor elinizle batan dikişleri kontrol edip alın düştüyse elinize geliyor Allah şifa versin inşallah size bebeğinizede hayırlı ve sağlıklı ömürler versin inşallah