Kesinlikle hemen ilk ay yaptırın bi sıkıntı olmazsa. Bende geçen hafta sğnnet erriedim oğlumu. 29 günlükken. Sadece sünnet olduğu ve ertesi günü biraz mızmızlandı. Ama fitil vermişti doktor o biraz rahatlattı.3. Gün normal hayatımıza döndük elhamdulillah. Daha öncesinde ne yazıkki sarılığı fazlaydı diye yaptıramadık. Değerlerin düşmesini bekledik. Yolsa ben daha öncesinde yaptırıcaktım. Çok şükür geçti gitti. Doktorumuz her ne kadar 2 aydan sonra genel anatziyle yapalım desede asla istemedim küçücük bebeğimi o şekilde uyutmalarını.