Cuma günü doktor muaynemde 1santim açılmam var dedı ara sancılarım arttı pazartesı 3santim acılma olursa ki olur dedı yatış yapıcak normal dogum için çok korkuyorum sızce acılma olmusmudur suni verelim dedı korktugum için hayır dedım acaba beni kandırıp sunimi vercek?😏