Kızlar 3 gündür ellerimin içleri ve ayaklarımın tabanları kaşınıyor . Belirti kızarıklık yok . Ama kalkmaktan helak oldum . Bu da mı gebelikten 😩 başına gelen var mı . Bide bu kızım fena geceleri sertleşiyor . Daha önce doğum yapan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi . Top gibi oluyor karnımda canımı yakıyor . Ve aşağıya baskı yapıyor .