Merhaba hanımlar 37+4olduk çok şükür minik bi kızım olacak inş ama benim biraz endişelerim var ilk gebelik mi diye böyle bilmiyorum nasıl bebeğe bakacam nasıl uykusuzluğa alışacam diye özgürlüğüm kısıtlanacak her şeyi kızıma göre planlamak zorunda kalacam diye daha bi sürü endişe sizde de böyle oldu mu doğumdan sonra geçer mi ???