Esraaydn21 minigimyoldaa23 valla ben ogrendım bıraz zaman gecsın kese gozuksun dıe hemen gtmedım gıder gtmezde kese gorundu zaten
Balance minigimyoldaa23 bende ogrendim 5 +4 te gittim kese gozuksun diye hem gozuktu hem kalp atisi vardi ultrasona gore 6+2 ciktim
duygusm minigimyoldaa23 Ben öğrendiğimde tatildeydik, dönünce gittik, acele etmedim. Kese, kalp atışı hepsi bir arada çıktı çok şükür 😅 o zaman 7+’lardaydık yanlış hatırlamıyorsam.
Gulsahzeynep Evde test yaptım hamile olduğumu görünce bi kaç güne istediğim doktora randevu bulup gittim. 5 haftalık dedi
Deletedmom317 Nursen977 yazıyorlar herkese. Zaten gebelikten 3 ay önce başlatıyorlar planlı bi gebelikse
Esraaydn21 Nursen977 yok kullanmadım doktor vermeden bı ılac. ben zaten blıodm hamıle oldumu hanı testte çıktı. ıkı hafta sonra gittim kanda cıktı kesede gozuktu ılac yazdı zaten. endıslenme bıseu olmaz cogu ınsan hamıle kaldıktwn sonra baslıyor ılaclara
3yavruannesi minigimyoldaa23 tahlıl verdık acilde var dedı ertesı gun gıttım ama cok kucuk dıe ultrasyonla bıle bakmadı🤣sonra da ozele gıttım ama ilk tahlıl ılac vs verildikten sorna her hafta yada her ay gıtmedım acıkcası son uc ay her ay gıttım suan da 4gun var doguma dogurmayangıderım artık🤷♀️
Ask_H minigimyoldaa23 5+2 günlük falandı gittiğimde kese falan görüdm 6haftada da kalp atışını duyduk
pyymamm minigimyoldaa23 öğrendiğim gibi doktorumu aradım ve gittim kan verip hemen takibe ve ilaca basladım
cansuaydin minigimyoldaa23 idrar testo yaptım,doktorumu aradım kan tahlili yap dedi ve tehlikeden bi kaç gün sonra gittik.. 6m haftaydı sanırım 😊