Carsaflianne Arkadaslar 3lü testte Allah korusun bi sikinti cikarsa bunun icin bi tedavi uygulaniyo mu yoksa sadece ogrenmis mi oluyoruz
Sabrszanne3535 Carsaflianne ben 3 lu değil ayrıntılı yaptırdım bisey çıktığı zaman sürekli kontrol altında tutuluyo
Minikmucizem1 Ama bence yaptır benim görümcem yaptirmams çocuğu 10 yaşında suan bobreginın yok olduğunu ogrenms her test şart bence
deletedmom02 2'li testinde risk olmayanlar genelde 3'lü yaptırmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Zaten 22 . haftada organ taraması yapılıyor
Carsaflianne deletedmom02 yani bende oyle dusundum benim ense kalinligi 2 mm cikmisti doktor bilgi vermedi iyi yada kotu diye internetten arastirdim iyiymis o yuzden pek gerek duymuyorum