Hb1903 Merhaba sevgili hamiş dostlarım konuştugum kişiler vardır aynı haftalarda oldugum tanırsınız belki artık doguruyorum 🙃 sabah sezeryana alınıcam bebegimde gelişim geriliği var 20.haftalarda detaylı ultrasonda öğrenmiştim haftasıyla uyumlu degildi birde direnç artışı çentik vardı 26. Haftada düzelmişti ama gerilememiz devametti toplayamadık perinatolojide 2 günde 1 kontrol erken alabiliriz diye diye 37. Haftamıza geldik şükür kilomuz az 2 kilo ama şuan için saglıklı gözüküyor bu gerilik bilinmiyor nedeni dogunca bakıcaz dediler hep yarın kavusucaz inşallah sağ salim alırım kucagıma haftasını tamamladı ama küveze girme ihtimalide var kimin duası kabul olur bilinmez hepinizden dua bekliyorum sağlıkla sağ salim kavuşayım inşallah 🙏👼
Aynurpl Hb1903 bende prensime kavuşcam 39 haftalık nişanım geldi yarın sezeryan olacaktım nişan geldi diye hemen alırlar rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin kimseyi darda bırakmasın
Gulmartin Hb1903 Rabbim yar ve yardımcınız olsun sağ salim sağlıklı bi şekilde gelsin ve öyle büyüsün inşaallah 🙌🏻♥️
Poncikveannesi Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin,huzurla büyütün inşallah vatanına milletine,ailesine hayırlı bir evlat olsun🙏Rabbim hiç bir anneye çaresiz dert vermesin innnşallahhh
Ececik07 Hb1903 çok heyecanlı inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız her şey yolunda gider dualarımız sizinle 🙏🏻
Zumer Hb1903 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almanızı nasip eylesin inşaAllah . Ben ilk bebeğimi 41+3 te doğurdum ama onun gelişimi 37 haftalıktı 🥺 sağlık problemlerimiz oldu olmadı değil ama çok şükür büyüyorlar. Anne bebek kan uyuşmazlığımız oldu . Emmeyi beceremedi 🙄Sonradan alıştık. 🤗 şimdi 3 yaşına girecek de abi olacak İnşaAllah. 38+4 günlük de kızım var İnşaAllah hayırlarla sıkıntısız onu kucağıma alırım 😍
Hb1903 Zumer amin inşallah sag salim kavuşalım benimde 3 yaşında oglum var rabbim ömür versin evlatlarımıza inşallah 🙏