iremarslan Kızlar hamileliğimi yeni öğrendim dördüncü haftam bitti ikinci ayına girdim ( 4+5 )Fakat aşırı derecede kasık ağrım var ve bu durum beni korkutuyor yaşayan var mı normal mi?
azizeguneyy iremarslan Bebek yerleşmesi kuzum o kasıklarında daha çok ağrıda olabilir benimde kasıklarım ağrıyodu aynı regl ağrısı gibi :)
iremarslan azizeguneyy evet ben birşey olacak diye korkuyorum canım ilk hamileliğim ve bebek korkusunu çok çektim. Peki ne kadar zaman gidiyor bu ağrı böyle ? Çünkü çok berbat hareket edemiyorum.
RuzgarsMommy Benim de çok oluyordu biraz azaldi ara ara yine oluyor herkes yerleşme ağrısı diyor normalmiş birde mesane daralıyor rahim büyüdükçe o da ağrı yapıyor. Ayaklarını üşütme gaz olmasın onun ağrısı da fena