Yaa biz de Doğa mı koysak diyorduk hatta eşim çok alıştırdı kendini ama ben insanların yorumlarından çok etkileniyorum. O ne öyle ya anlaşılır değil, “ğ” var içinde belli olmuyo ilk etapta ne dediğin, şöyle daha belirgin söylenişi kolay oldun gibi gibi yorumlar soğuttu beni...:( neredeyse doğurdum doğuracağım hala ismi yok bu sebeple, ne hediyelik ne çikolata da yaptıramadım, hiçbir isim işte budur dedirtmiyor... napacağım ben?