merviska_lina öyle açılma falan olmadan 37de verildi mi suni? 🙄🙄 ben doğum başlatma için 40 bekleniyor diye biliyorum canım ama benim de ilk gebeliğim daha iyi bilenler vardır ☺️ Ben de normal istiyorum ama doktoruma da güveniyorum, sezeryan derse mecbur sezeryan. Ama senin için rahat değilse, doktoruna bu yönde güvenmiyorsan başka doktora da görünmelisin 👍🏻