Serap_79 bende 24. Haftamdayım çok yürüdüğüm ve çok oturduğum zaman oluyor en güzeli uzanmak dinlenmek en iyi o geliyor. Bazen oturduğum yerden kalkamıyorum ayakkabımı giyemiyorum baya ağrım var benimde. ağrılar Başlamadan bir gün önce doktorum çok ağrıyacağını yürüyemicek hareket edemeyecek dereceye gelceğimi söylemişti bir gün sonra böyle bişey başladı ve asla geçmiyor dediğim gibi fırsat ve vakit varsa ayakları uzatıp yüksekte tutmak çok iyi geliyor ☺️