Kızlar selam okuyordum ama yeni katıldım. 38+6 dayım ilk gebeliğim. Son 1 saattir deli gibi büyük tuvalet hissim var kabız olmuşum gibi ama ne kadar ıkınsam da zorlasam da birşey çıkmadı. 4-5 kez tuvalete gidip büyük tuvaletimi yapmaya çalıştım. Doğum sırasında böyle bir his geldiğini biliyorum. Sancısız ve suyum veya nişanım da gelmeden doğum sürecine girmiş olabilir miyim acaba bu durumu yaşayan var mı ?