Bir kadını dinlemiştim youtube da emzirmesinin 3. ayından itibaren 16 saatlik açlık yapıyordu. Yani akşam 6’dan sonra bir şey yemiyordu sabah da kahvaltı yapıyprdu ama yemek zamanları da hiçbi şeyden kısmıyordu göbek falan hiçbir şey kalmamış çok fitti ben de yapacağım hem sağlıklı hem de yapması kolay 😊