Merhaba arkadaşlar 33.haftadayız doktora geçen hafta kontrole gittiğimde vajinal muayene oldum ve rahim ağzı kısalığı tespit edildi erken doğum riski yüksek dedi. Bebeğim baya aşağı inmiş ilaç verdi. Erken doğum ihtimali yüksek tamam ama kaç hafta sonra olur ne kadar erken olur bilgisi olan var mı ilk doğumum çok acemiyim. Bir de sizlerden dua istiyorum lütfen hayırlısıyla zamanında bebeğimin doğması nasip olur