Nihalcelikk peribiyotik yoğurt,laktozsuz süt ,geceden bir bardak suya ıslanan ceviz kayısı kuru erik,sabah kalkınca aç karna içilen o bardak içindekilerle beraber yenilmesi,bir kaşık zeytinyağ yada yine aç karna ılık ballı su denemediğim şey kalmadı hamile kalmadan da varsa böyle bi sorununuz zaten vay halinize.artık çatlıcaktım en son doktorum şurup verdi hiç bir zararı yok “duphalac” doktorunuza yada sağlık ocağına sorun eger doğal yollarla geçmezse mecburen kullanılıyor bu arada günlük içilen 5 litre su da hariç ve hergün aynı saatte 15-20dk(afedersiniz)klozet tepesinde oturmak🤗 rabbim yardımcınız olsun ilk ayları atlattıktan sonra geçiyor ama merak etmeyin çok fazla kalmıyor