Degisken 8 haftalıkken çok az bir leke oldu dr hapını günde üç kez verdi. Ben sadece gece yataken bi tane içtim. Çok uyku yapıyor çünkü. İğnesi de çok ağır en iyisi fitil aslında.Benim üçüncü gece leke kesildi bidaha kullanmadım.
Gulmartin elif00000 tabiki çok faydası oluyor ama fitil olarak alınırsa hem etkisi daha fazla hem yan etkisi omaz