Biraz içimi dökmek istiyorum Sanırım korkmaya başladım ben yaaa daha önce hiç doğum yapmadım ilk gebeliğim ağrı acı çekmekten desteksiz tek başıma doğurmaktan çok korkuyorum ne biliyim keşke eşimde girse doğuma ama o ben kıyamam dayanamam diyor ben acı çekerken sen dayanabilir misin diyor bişey diyemiyorum haklı 😭😳zaten bana ondan başka kimse destek olmuyor allah razı olsun 😥 ayrıca 5. Ayda karnım çıkmaya başladı karnım gerildikçe kaşıntı ve gerilmelerden yanıyor ara ara karnım ağrıyor kabızlık desen daha yeni başladı kendimi beğenmemeye başladım hormanlarım tavan anlayacağınız 😖 ve artık çok doldumm iki öz ablam var ne arıyor ne soruyor destek olmalarını rahatlatmalarını beklerken psikoloji bırakmıyorlar bi doğurda görcem seni hatta fazla gezme yollarda düşürürsün acıyorum sana valla gibi lafları hiç bitmiyor arkadaşım yok diye dalga geçiyorlar farklı bir şehirden gelmişim sonuçta daha bir kaç sene olmuş önceden arkadaşlarım çoktu şimdi kime güveneyimde arkadaş olayım he yine var konuştuğum arkadaşlarım ama ayda yılda bir ama yinede üvey kardeş muamelesi görüyorum resmen birisiyle dargınım çünkü beni kıskandığını hissediyorum benimle karşılaşınca odadan çıkmıyor bebeğime birşey olsun diye bekliyor resmen bazen öyke kötü sözler söylüyor ki hüngür hüngür ağlıyorum annem deseniz uzakta 😭😭 o olsa kimseye ihtiyacım kalmazdı ama bu da bir sınav işte napıyım 😭