siyahbeyazz bunun için birsey yapmana gerek yok zaten o saat gelince hersey gidişata göre gidiyor yeterkı çatın ve bebegın kilosu müsait olsun. Açılman varsa ve bebegın sağlığı iyiyse doğurursun. Zaten bunlar iyiyse senın bişey yapmana gerek yok canım