Naz5558 Fikrim yok cvpları merak ediyorum. Benim baya aşağı indi ama rahimde olması nasıl oluyor bilmiyorum yerleşmeye başlamıştı yavaş yavaş
Minnos12anne 38.4 deyim ama inen binen yok doktora sordum dogum kanalina inmismi die normal dogum pozisyonunu almis dedi cok değişik 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Busraszgn İnsede inmesede doğum zamanı geldiğinde doğar, sancılar geldiğinde inmemiş olsada bu hiçbirşeyi değiştirmez yani