Olimbera Prensesimiz_ hem devlete hem de özele gittim. Özel de asiye hoca çok iyi devlette de sibel hocaya gidiyorum çok güzel açıklayıcı şekilde konuşuyor ben memnun kaldım
glsnhetina Prensesimiz_ şarda Osman beye gidiyordum ama o da gitti.Hopa da devam ediyorum devlette 🤷♀️🤷♀️
Prensesimiz_ Olimbera doğumunuzu nerede yaptınız, bende asiye hanıma gidiyorum ama şarın doğumundan kimse memnun değil kontrollerine şara gidip doğumlarına araştırmaya gidiyorlar
Olimbera Prensesimiz_ daha doğurmadım 25 haftalık gebeyim ben diyabet yani şeker hastası olduğum için yeni doğan bakım ünitesi olmadığı için şar da doğum yapmak istemiyorum devlet hastanesini düşünüyorum bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah...