Happpm kaç haftalıksın canım ? Ben tam 6 haftalığım bugün sol kasığım inanılmaz sızlıyor, hapşırınca kramp giriyo, tuhaf bişeyler olup duruyor. Sanırım normal, ilk aylarda normal kabul ediliyormuş. Aklıma kötü kötü şeyler getirip durdum ama ağrı dışında bişey yok şükür