Misskokulumm Nevinnn hamileyken günde 1 defa içiyordum bi nebze rahatlatıyordu ama tadi acayip midemi bulandırıyordu iyyy bak yine aklıma geldi 😖
Tugba_O Nevinnn gece yatmadan bi bardak suda eritip içiyorum icmedigim zamana göre daha iyi oluyo ağrılarım. Dun gece icmeden yattim sabaha ellerimi açıp kapatamiyom bile
Nevinnn Ncyncy Misskokulumm Bende bi tane içiyorum da yatmadan önce bu aralar özellikle geceleri yatarken çok kramp giriyor bacaklarıma fayda etmiyo artık 🙄
Misskokulumm Nevinnn sade soda iç canm o da iyi geliyo kramp çok zor ben çok cektim 😕resmen uykumdan uyandırıyordu
Nevinnn Canoss benimde söyle işte kontrolüm daa ay sonunda sormayı da unuttum iki içsem bisey olurmu ki
Nevinnn Tugba_O benim sıkıntı sadece bacaklarda oluyo bi yandan da tabi bebişler için herşeye katlanıyoruz 🥰 bende öyle içiyorum bazı heceler hiç fayda etmiyo bacaklarım çok fena oluyo bazen normal oluyo rahat uyuyorum az kaldı zaten surda 2 buçuk ay 🙆♀️