Annem-22 İyi akşamlar bayanlar perçem kestirmek istiyorum fotoğraf çekimi için hamileyken saç kestiren oldu mu bahtıl bi inanış var ya saç kestiren bebeğin ömrü kısa olur diye merak ettim tecrübeli annelere ve adaylarına danışmak istedim
KadriyeSlp Annem-22 Ben inanmıyorum böyle batıl inançlara. Saçma geliyor. Çevremde kestiren çok kişi oldu bu dönemde. Bir problem olmadı
Esraltay Annem-22 valla bende geçen gün kendime kahkül kestim ☺️ 23+3 deyim . Tamamen hurafe Allah’ın verdiği can uzayıp kısalmaz . Kimse 1 gün fazla yada 1 gün eksik yaşamayacak .
Feslegenyavrusu Annem-22 ben kestirdim, çünkü hamilelik öyle bi süreç ki saçlar vesaire hormonlardan ayri bir hal aliyor. Ve kendini guzel görmek istiyorsun, batıl inanca inanmak istemedim. Ve baya da kısalttım 3 ay olucak belki doğumdan önce tekrar kıstırırım :)
Rebelgirl Allahın verdiği can ya mantıkken bole bişi olabilir mi? Boyle seylere lütfen inanmayın ben hamileyim 2 kere kestirdim. Asla boyle seylere inanmıyorum, inanırsanız asıl ozaman günah bence.
Annem-22 Esraltay aynen öyle kestircem dediğimde kınar gibi konuşuyorlar bencilmişim gibi muamele yapıyorlar
Hacermrc 3 kere kestirdim iki kez boyadım hiç birşey olmadı 33 haftalığız şu an başından beri 3 kez kestirdim uzun saç sevmiyorum
Rebelgirl Annem-22 baskaların ne soylediği umrunuzda olmamalı. Banada soleyen bi kaç kişi oldu ben oyle seylere asla inanmıyorum allahın verdiği can saç kestirerek ömrünü biz belirlemiyoruz diyip geç
Misssimsek Sac kestiremiyceksek o zaman vucudumuzdan hiç kil tüy de koparmayalim. Bence aynı şey. Sen içini ferah tut herkesin ömrünü allahtan başkası bilemez kimseye kulak asma fikir sorma
Annem-22 Misssimsek bende öyle dedim ruhunu canını veren rabbim nefes sayımızı rabbim belirler saçımla ne alakası var bunun diyorum. Sanki ben kendime bencilim çocuğumu hiç düşünmüyorum öyle konuşuyolar çocuğunu düşün kendini düşüncene deyip duruyorlar kestiricem kendi kararım milletin lafından daha önemli benim doğrularım haklısınız
Busbusvehashas Annem-22 kestirmek mi? Hahahaha bir banyo sonrası tarama evresinde cinnet Geçirip saçlarımı kendim kestim 😂😅 sonra da annemden düzeltmesini istedim yamuk yerler varsa diye, kafam rahatladı
Efuchama Annem-22 riske atmak istemem dersen bijüterilerde kakül var çıtçıtlı bi deneyebilirsin 🤷🏻♀️
Annem-22 Neden benim yazdığım ilk yazıda silindi yazıyo bayanlar yanlış bir şey mi söyledim yada yazdım sizce neden oldu
kayseri_1234 Annem-22 ben kestirdim bütün hamileliklerimde düşünme böyle şeyler mantık dışı 💇♀️💇♀️💇♀️💇♀️
Minnos12anne Annem-22 bn gebe oldgumu ogrendgimde kesmistim 10 gunum kldi yine kesecm bakim zor bide kapali olunca daha cok zorlandim