Ilk kez anne ve sezeryan olcak gebişler sakın korkmayın benimde tam 1hafta sonra 2.sezaryanim var herkesin hikayesi farklıdır elbet ama size su kadar söyleyeyim o mis kokulu minnoslari kucaklayınca herşey unutuluyo emin olun sadece ilk yürüyüş biraz acılı oluyor ama okadarda olacak yani olağan bişey bunu kabul ederek gitmek sizi daha güçlü yapar